Selasa, 2 Jun 2009

Ghost! :/

Kamu, last night bahh. Around 11.30pm. Ada weird sound. Bunyi baby menanggis. Gileeeer. Kali kan saya pasang dvd ah and besar kan volume nya. Supaya inda tedangar lah bunyi atu. Kali kan the weird sound atu makin besar bah bunyi nya. Then, my room kana ketuk "tok! Tok! Tok!" then, saya pun takut lah. Then kan. Banyak then jua eh. Haha :D cali kah? Inda jua cali tu! :) aku sanyum saja. Eish, sambung eh cerita saya tadi ah. Then i open the door. Pikir hantu, rupanya my mum. Then ia cakap
mum: bah pindah
me: kenapa pindah?
Mum: mama dangar ada bunyi
baby menanggis tadi.
Me: mama pun tedangar ka?
Aku pun tedangar tadi. Iatah ku pasang dvd bsar
bsar atu.
Mum: burung hantu tu kali, bah pindah tah.
Me: malas ku eh. Tidur dsini ku saja.
Mum: antam tah kau, manasaja tah kau. Biar kau. Ada hantu tu dbelakang mu ah.
Then kan, tarus saya ambil bantal,selimut and peluk then belari ke bilik my mum. Haha :D memalukan. Jahat bah my mum atu, menakut kan. I know pulang ia borry and worry. Haha :D then the end, nyaman (Y) tidur sampai pagi :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.