Jumaat, 5 Jun 2009

Memalooi :D

Kamu, kelmarin bah. Aku aku, tidur dirumah aunty kuu. Around six oclock my bro aga us. Kali kan, di dalam perjalan. Kami asyik beibun aje. Panat bah gf bro ku atu. Kan ketawa ganya. panat kan. Haha :D kali kan, udah sampai. I ketok pintu *tok! Tok! Tok!* kali, the door dibuka kan oleh my cousin punya maid. FYI, Aku benci ni maid nya ahh. Then kan, naik tah ku ke atas. Mcm rumah sendiri ku buat. Haha :D kali kan, aku ani masuk ke bilik cousin, then kan. Ada stranger yaaw! :D rupanya teman cousin ku, teman ku jugak gito lo. Then kan, chill chill tah kami. Around pukul sebelas. Ada tia lagi dua ekor, eh salah. Dua orang. Hahaha :D hawt bui. Ganya aku ani apa jua ganya kan. *sobsob. Haha. Bida bunyi nya. Kali kami chill chill. Aku sambil buat hw poa. 10 question yaw. Atu banyaaak. Kali kan, banyak kali jua eh. Cubatah campur. Haha :D kami lapar wah, around pukul dua atu. Kebawah tah kami. Durang masak magie, aku masak ubi. Ito gila. Kan beibun tah ganya waah. Adakah pasal popia masin durang cakap aku semangat kan kahwin awal. Panat. HAHA :D Tapi kan, jarih ku kana buli woah. *sniff sniff. The end tia. Ngaleh ku kan becerita.

Atul boumboum ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.